NOVINKY

arr3Jesenné akcieNielen minuloročné ale už aj tohto ročné modely za výhodné ceny na modely na našj predajni. Príďte... arr3Skúšobné jazdy stále v prevádzkeChcete ešte využiť jesenné počasie. Áno u nás si ešte stále môžte skúsiť zazazdiť ma e-biku....

KONTAKTY

epohon s.r.o.
Popradská 502
059 52 Veľká Lomnica
tel: 0911 132 424
ebiketatry@gmail.com

ANKETA

Odkiaľ ste sa o nás dozvedeli?

Testovacia jazda 34% Reklama 19% Google a iný vyhľadávač 16% Od známeho 31%

VŠETKO O NÁKUPE » Obchodné podmienky

 


 

Všeobecné obchodné podmienky sa riadia podľa zákona č.108/2000 Z.z. a zákona č.118/2006 Z.z. o zásielkovom predaji.

Stránka www.ebiketatry.sk je elektronický katalóg bicyklov, skútrov na elektrický pohon a príslušenstva.

 

Postup pri objednávke tovaru

1. V katalógu produktov si vyberte produkty o ktoré máte záujem a vložte ich do košíka. Pri niektorých produktoch je pred vložením do košíka možné zvoliť alternatívu, prípadne doplnkovú výbavu. (Objednávky je možné uskutočniť i bez registrácie.)

2. Vyplňte Vaše osobné/firemné údaje a zvoľte spôsob platby a dopravy. Za správnosť zadaných údajov nesie plnú zodpovednosť kupujúci.

3. V prípade potreby vyplňte kolónku "poznámka" a odošlite objednávku

4. Po odoslaní objednávky obdržíte správu na e-mailovú adresu, ktorú ste zadali pri registrácii. Ak vám e-mail do 2 hodín nepríde, skontrolujte si správnosť emailovej adresy. Ak máte e-mail správny a správu neobdržíte kontaktujte nás emailom na tomasbator@gmail.com.

5. V priebehu ďalšieho pracovného dňa Vás budeme kontaktovať emailom prípadne telefonicky a preberieme s Vami ešte raz Vašu objednávku. Vyhneme sa tým nesprávnemu výberu tovaru, potvrdíme Vám termín dodania, prípadne Vám odporučíme náhradný tovar.

 

Prijatie a vybavenie objednávky, kúpna zmluva

1.Objednávka kupujúceho je návrhom kúpnej zmluvy a samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu kupujúceho i predávajúceho s týmto návrhom (záväzným potvrdením objednávky zo strany predávajúceho). Od tohto momentu medzi kupujúcim a predávajúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti.

2.Uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, vrátane reklamačných podmienok, a že s nimi súhlasí.

3.Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť pred uzavretím kúpnej zmluvy v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávaného tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet, k uzavretiu kúpnej zmluvy nedôjde.

4.Všetky objednávky prijaté týmto obchodom sú záväzné. Objednávku možno zrušiť pred jej expedíciou. V prípade, že nebude objednávka zrušená do doby pred expedíciou, a bude expedovaná, bude od objednávateľa požadovaná náhrada nákladov spojená s expedíciou tovaru.

 

Storno objednávky

Spotrebiteľ je oprávnený bez uvedenia dôvodu stornovať objednávku do 24 hodín od objednania tovaru zaslaním emailu na tomasbator@gmail.com . Do predmetu správy napíšte STORNO. Ak medzitým bola objednávka uhradená bankovým prevodom, zašleme vám celú čiastku späť na váš účet.

 

Spôsob platby a dopravy tovaru

Poštovné si vyberie v nákupnom košíku. Odporúčame osobný odber tovaru u nás vo Veľkej Lomnici, pretože Vám vieme kvalifikovane poradiť pri výbere tovaru, porovnať rôzne typy a navyše máte možnosť vyskúšať prípadne porovnať viacero produktov a správne sa rozhodnúť.

 

Môžete si vybrať z týchto spôsobov dopravy a platby za tovar:

1. Doprava ZADARMO pri nákupe nad 500 € (Rozvoz elektrobicyklov raz za dva týždne). Cena za prepravu (pri nákupe v sume nižšej ako 500€) sa zobrazuje ihneď po výbere spôsoby dopravy.

2. Osobný odber a platba v hotovosti alebo vopred na účet - Vo Veľkej Lomnici, Popradská 502.

3. Doprava kuriérom na Vašu adresu a platba vopred na náš účet - pred odoslaním tovaru Vám vystavíme faktúru, ktorú zaplatíte prevodom alebo vkladom na náš účet. Po obdržaní platby Vám doručíme tovar na Vami zadanú adresu bez poplatku

4. Doprava kuriérom na Vašu adresu a platba na dobierku - platíte v hotovosti kuriérovi zásielkovej služby pri doručení objednávky.

5. Doprava slovenskou poštou na adresu - platba na dobierku alebo na účet. 

5. Na splátky Cetelem, Quatro - možné dohodnúť osobne na našej pobočke.

6. Zásielkovňa - doprava na vami určenú pobočku zásielkovňe okrem bicyklov, zoznam pobočiek nájdete pri objednávke tovaru, maximálne určené rozmery uvedené tu: https://www.zasielkovna.sk/eshopy/dorucenie-v-ramci-sr. Platba vopred alebo na dobierku.

Ceny sú uvedené s DPH

  

Dovoz a zvoz tovaru v prípade reklamácií, požičovne a servisu (záručný a pozáručný)

Dovoz a zvoz osobne (našim firemným vozidlom) v prípade reklamácii, požičovne a servisu je nadštandardná služba za ktorú si účtujeme:

  •  0,50€ / km pri vzdialenosti do 30km
  •  0,40€ / km pri vzdialenosti nad 30km

Miesto, čas a deň si určuje prevádzkovateľ. Na túto nadštandardnú službu si nie je možne právne nárokovať.

 

Prevzatie tovaru

Zákazník si musí tovar skontrolovať ihneď pri prevzatí. V prípade, že je na tovare viditeľné mechanické poškodenie, zjavne spôsobené prepravou alebo ak je tovar neúplný, neodkladne spíšte s dopravcom reklamačný protokol a tovar neprevezmite. V takomto prípade máte nárok na výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí.

 
 
Odstúpenie od kúpnej zmluvy

V prípade zásielkového dodania tovaru je spotrebiteľ oprávnený bez uvedenia dôvodu písomne odstúpiť od zmluvy do 14 (slovom štrnástich) pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Ak sa rozhodnete pre odstúpenie od zmluvy v danej lehote, žiadame Vás o dodržanie nasledovných podmienok:

 

-písomné nás kontaktujte
-tovar musí byť v pôvodnom a nepoškodenom obale
-tovar nesmie byť použitý, poškodený, zašpinený
-tovar musí byť kompletný (príslušenstvo, návod na použitie, záručný list, atď.) spolu s dokladom o kúpe

Tovar pošlite doporučene a poistený na adresu nášho zastúpenia (presne na adresu, odkiaľ Vám bol tovar expedovaný). Neručíme za jeho prípadnú stratu či poškodenie na ceste k nám. Tovar poslaný na dobierku nepreberáme!

Po kontrole vráteného tovaru a splnení uvedených podmienok pre vrátenie tovaru Vám peniaze za tovar zašleme prevodom na Váš účet a to najneskôr do 15 pracovných dní po fyzickom obdržaní tovaru.

 

Toto ustanovenie zákona však nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania tovaru. Spotrebiteľ v prípade využitia práva na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prevzatia plnenia, musí dodávateľovi vydať všetko, čo na základe kúpnej zmluvy získal. Ak to už nie je možné (napr. v medziobdobí bol tovar zničený alebo spotrebovaný), musí spotrebiteľ poskytnúť peňažnú náhradu ako protihodnotu toho, čo už nemôže byť vydané. Ak je vrátený tovar poškodený iba čiastočne, môže predávajúci uplatniť na spotrebiteľovi právo na náhradu škody a započítať svoj nárok na vrátenú kúpnu cenu. Predávajúci je v takom prípade povinný vzniknutú škodu preukázať. Predávajúci spotrebiteľovi v takom prípade vracia iba takto zníženú kúpnu cenu.

 

Na kúpnu cenu, ktorá má byť kupujúcemu vrátená, môže predávajúci naviac započítať svoje skutočne vynaložené náklady spojené s vrátením tovaru (náklady na prepravu a pod).

V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebudeme žiaľ môcť akceptovať odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy a tovar bude vrátený na náklady odosielajúceho naspäť.

 

Formulár na odstúpenie od zmluvy

Tovar vyrobený na mieru nie je možné vrátiť.
 
 

Reklamácie

Preštudujte si záručné podmienky uvedené v záručnom liste. Ak chcete u nás kúpený tovar reklamovať, bezodkladne nás kontaktujte emailom alebo telefonicky. Popíšte chybu a dôvod reklamácie.

V prípade uplatnenia reklamácie platí bežný reklamačný postup. Zákazník doručí reklamovaný tovar na našu pobočku (viď nižšie) osobne, poštou alebo kuriérom. Preprava je hradená stranou predávajúceho. Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie =záručný list, doklad o kúpe) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar prevzatý. Tovar je na reklamáciu prijatý len riadne vyčistený a zabalený, tak aby nedošlo k jeho prípadnému ďalšiemu poškodeniu. Odporúčame Vám tovar poistiť.

 

Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúci z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na chyby tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka.

 

Po prijatí tovaru obdržíte reklamačný protokol. Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený alebo bude vrátená kúpna cena.O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom, prípadne telefonicky.

 

 

Alternatívny spôsob riešenia sporov 

  1. Vážený spotrebiteľ. Ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, alebo nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu, svoju žiadosť o nápravu nám zašlite na našu emailovú adresu: ebiketatry@gmail.com
  2. Ak Vám odpovieme na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania na uvedenú emailovú adresu, prípadne nebudete spokojný s našim riešením, potom na základe novelizovaného Zákona č.102/2014 a Zákona č.391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, máte právo na alternatívny (mimosúdny) spôsob riešenia sporov.
  3. Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Na podanie návrhu môžete využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle príslušného ministerstva a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.
  4. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov k dátumu 10.4.2016 nájdete tu. Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.
  5. Adresa na podávanie podnetov v na Slovenskú obchodnú inšpekciu pre Prešovský kraj je:

               Inšpektorát SOI pre Prešovský kraj
               Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1  
               Odbor výkonu dozoru
               tel. č. 051/7721 597
               fax č. 051/7721 596, e-mail: pr@soi.sk

  6. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh spotrebiteľa odmietnuť, napr.:
  •        ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur;
  •        ak je vzhľadom na všetky okolnosti zrejmé, že alternatívne riešenie sporu by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, a podobne.
  1. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online. Sťažnosť tu môže podať spotrebiteľ žijúci v EÚ na obchodníka so sídlom v EÚ.
  2. Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.

 

 
Ochrana osobných údajov
 
Súkromie našich zákazníkov plne rešpektujeme, avšak pre vybavenie objednávky a odoslanie tovaru potrebujeme niektoré osobné údaje, ktoré budú použité výlučne pre vystavenie faktúry, zaslanie tovaru a komunikáciu so zákazníkom. V prípade, že si neželáte, aby boli Vaše osobné údaje uložené v našich systémoch, môžete si tovar objednať telefonicky, prípadne uveďte v "Poznámka k objednávke" žiadosť o ich vymazanie ihneď po jej vybavení.
 
Prevádzkovateľ internetového obchodu www.epohon.sk týmto prehlasuje, že s osobnými údajmi našich zákazníkov, získanými registráciou pri vytváraní zákazníckeho účtu, alebo pri objednávaní tovaru, nakladá v zmysle "Zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov".
 
Z vyššie uvedeného zákona plynie i povinnosť neposkytnutia získaných osobných údajov tretej strane. Výnimkou je, pri výbere spôsobu doručenia tovaru prepravnou službou, poskytnutie nevyhnutne potrebných údajov externému dopravcovi, za účelom doručenia zásielky.
Podľa § 20 ods. 3 vyššie uvedeného zákona sa prevádzkovateľ internetového obchodu www.epohon.sk súčasne zaväzuje, že na prianie zákazníka vymaže neodkladne jeho osobné údaje z databázy internetového obchodu.
Prevádzkovateľ internetového obchodu si vyhradzuje právo odstúpiť od záruky bezpečného zaobchádzania s osobnými údajmi zákazníkov v prípade napadnutia serveru neznámym páchateľom - hackerom. V takomto prípade neplatia vyššie uvedené pravidla manipulácie s dátami.
Prijatím obchodných podmienok kupujúci súhlasí so spracovaním, zhromažďovaním, archivovaním a používaním údajov o ňom a o ním uzatvorených obchodoch prostredníctvom internetového predaja za vyššie stanovených podmienok, a to počas doby neurčitej, najneskôr však do odvolania tohto súhlasu zo strany kupujúceho. Spracovaním osobných údajov môže predávajúci poveriť tretiu osobu ako spracovateľa.

 

 

Naše fakturačné údaje:

epohon s.r.o.

Sídlo: Generála Štefánika 34, 06 001 Kežmarok

IČO:44802633

DIČ:2022853503

Konateľ: Tomáš Bator

 

Firma je zapísaná v živnostenskom registri Okresného úradu v Kežmarku
Číslo živnostenského registra: 740-24552

 

Adresa pre vrátenie resp. reklamáciu tovaru:

Veľká Lomnica 059 52, Popradská 502, Tomáš Bator, e-mail: tomasbator@gmail.com, 0911 132 424